Musik – band, sang og instrumenter

På Kongeådalens Efterskole har du muligheden for at prøve dig selv af og blive udfordret i musikkens verden. Musikvalgfagene er for dig, der drømmer om en fremtid inden for musik – og for dig, der bare gerne vil udvikle sig musikalsk, overvinde din sceneskræk og lære at turde at stille dig op og performe foran andre mennesker.

Du behøver ikke at have beskæftiget dig med musik før. Alle kan være med til musikvalgfagene på Kongeådalens Efterskole. Det eneste vi forventer er, at du har lyst og mod på at prøve noget nyt.

Faciliteter

Vores grej og lokaler giver rig mulighed for at udfolde dig med musik, solo og samspil. Derudover har vi faciliteterne til at nørde med lyd og lys.

“Vi har et rigtig godt sammenhold med lærerne fordi, at de allesammen er lidt skøre og sjove, så de laver noget sjov med os, og man kan mærke at de gider være her”

– Trine

“Det bedste ved at gå på Kongeådalens Efterskole er det tætte fællesskab”
– Helene